Minggu, 01 November 2020

Dia Cakap Dia Penat

Saya stress dan merajuk dengan isteri. Anak-anak jadi mangsa marah.


Mingguan Wanita Ketika Dia Mengadu Penat Dan Letih Beri Facebook

Gelagat kanak-kanak itu membuat ramai netizen berasa geram sementara ada yang mengakui bahawa mereka tidak akan sempat memberi alasan seperti itu ketika mengaji pada zaman kanak.

Dia cakap dia penat. Jangan paksa paksa dia. Tapi tu semua tipu min memang lah bole jaga makpak dia time istri dia dia abaikan. Sebab tu ada kes ibu bunuh diri sebab depresi.

13042021 Dia sejenis suami yang malas berlamaan lamaan dengan isteri dia cakap dia penat dan tiba tiba berhabis tenaga dan game over. 23042021 Bila tak rajin kadang-kadang mop dan air dalam baldi terbiar lepas mop. Maksudnya dia betul2 dah penat sangat tu.

Sebab kalau isteri cakap saya PENAT maksudnya saya NAK REHAT. Kalau isteri cakap dia penat tu she really means it. Macamana saya nak penat kalau tengok muka dia ni buat saya tenang je.

Sy hug dia cakap Come go out with Baba jalan2 naik kereta- Happy dia. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy. Kadang2 kita terlepas pandang tentang masa utk anak2 kita kadang2 kita fikir yang anak2 buat perangai sebab degil taknak dengar cakap.

Dia betul-betul dah penat. Mak tiri aku dah la balik petang. Aku malas nak gaduh so aku simpan.

Suruh mengaji alip babta. Nak keluar tanpa anak2 lagi laa sayaa. Aku rela min undur diri.

21072020 Balik kerja selalu merungut penat tapi bila nak keluar dengan kawan2 penat tetiba hilang plak. Kalau isteri cakap penat she really means it. Mintak hidekan profile saya saya nak Tanya pendapat semua pembaca KRT tentang apa yang terjadi di dalam rumahtangga saya.

Aku dah penat letih berebut kasih sayang. 3112020 Meneruskan bacaan sehingga huruf qaf selagi lagi budak perempuan tersebut membuat penonton terhibur apabila dia selamba berkata kepada datuknya bahawa dia penat. Kadang-kadang aku sound balik kalau aku yang buat from a-z aku buat.

Sambung mengaji sambil nangis terisak-isak. Jadi para suami perlu berhati2. Nak beli susu pempers anak lagi.

Bnda kecil jadi besar. Meer context Alle Alle. Aku penat tapi aku tetap kemaskan sebab kalau tak buat dia akan cakap dia dah tolong mop isteri nak tolong simpan pun tidak.

22072020 Pernah sekali saya cakap dengan dia duit belanja habis terus mengamuk sampai dia baling kerusi cakap saya boros dia ingat ini zaman 60an rm50 boleh beli 1troli. Mahu kena bebel Mak. Tengok upon ipin tak penat.

8092020 Makin tersedu2 dia nangis. Nanti kewarasannya hilang pula. Saya tak suruh dia cari lain cuma saya suruh bersabar dan trus nasihat dulu.

Kita kurang peka dengan anak2 kita. Tapi sebenarnya salah kita. 7062020 Dulu mak aku selalu pesan cari laki yang boleh jaga mak pak dia nanti bila aku sakit ke apa dengan harapan dia bole lah jaga aku.

Kalau cakap kat mak dia. Tengok tik tok tak penat. Allahu demi Tuhan saya penat bila dia cakap saya ni tak pandai layan dan tak pandai jaga hati laki laa saya cukup sabar.

Sebab tu pernah ada kes ibu bunuh diri sebab depresi. Time2 tidur macam2 dia cakap. Pernah 1 masa dia cakap abang tk penat atau bosan ke surprise sayang.

Sapu lantai pun tak pernah aku tengok dia buat in fact basuh baju da la kat dobi. Okay point dia kat sini aku nak cakap mak tiri aku slalu cakap dia penat tak cukup masa penat kerja la yee aku tahu. Belum pun 10 minit kalau tahan sikit 30 minit dan paling lama hanya sejam tu pun sebab aku suruh dia tahan dan banyak kali berhenti sebab dia.

Saya ada cakap kat dia suruh nasihatkan isterinya tapi katanya dah penat tapi langsung tak berubah laki dia tak mintak lebih pun ckup lah layan dia dengan elok buat air segelas pun tak ape dah kesian saya tengok dia bercakap sambil mngis mungkin jiwanya dah tesiksa sangat tu. Penat Bla Bla bla pung pang Baby girl. Jadi para suami berhati-hati.

Suamiku hanya lebihkan kelurga dia. Sib baik dia cakap Penat kat atok dia. Jadi tempat lepas kepenatan.

16072020 kalau malam naf su tak terlayan dia pndai angin. Sepanjang dia kat sana dia selalu hubungi saya but selalu dia cakap penat nak tido awal dan pernah dia marah2 saya sebab yang kecil sahaja. Anak2 pula yang jadi mangsa marah.

Keringkan skali lipat pun malas. Kadang2 terdetik la juga nak lari dr rumah tapi saya tak mampu. 1102018 Sebab kalau isteri cakap saya PENAT saya NAK REHAT.

21012021 Dia sejenis suami yang malas berlamaan lamaan dengan isteri dia cakap dia penat dan tiba tiba berhabis tenaga dan game over. Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Mak kandung aku pun penat lagi penat sebab pergi keje pukul 9 pagi balik pukul 10 malam ade je masa untik kerja2 rumah.

Sampai sekarang tak bercakap dengan dia pon. Belum pun 10 minit kalau tahan sikit 30 minit dan paling lama hanya sejam tu pun sebab aku suruh dia tahan dan banyak kali berhenti sebab dia. Jadi tempat untuk lepas kepenatan tu.

Ape yang dapat saya katakan.


Viral Terkini Mlm2 Bila Suami Teringin Aku Hanya Bagi Belakang Je Sbb Penat Satu Hari Dia Buat Sesuatu Smpai Aku Halau Dia Assalamualaikum Zaman Kini Memang Dah Biasa Wanita Bekerja Malah


Facebook


0 komentar: