Rabu, 02 Desember 2020

Cina Cakap Kurang Ajar

3102015 Itu ucapan kurang ajar. Cina sebenarnya elok shj.


Mesti Tengok Memang Biadap Sungguh Cina Ni Kat Polis Pdrm Youtube

Kawan aku kata ni antara silap paling besar ibu bapa di Malaysia ni.

Cina cakap kurang ajar. Kalau cakap bodoh marah jangan kurang ajar sangat sampai tak dak rasa hormat langsung. Tak ada undang2 yang membenarkan raayat mengugut dan berkasar dengan angota polis Ini satu amaran kepada semua ma. Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk yang sebenarnya.

Mereka ni kurang ajar Dan biadap. Macam tulah baru dipanggil POLIS. Saya tak pernah bermimpi atau terfikir untuk lempang orang Melayu.

STEADY KJ SOUND CINA KIASU KURANG AJAR. 10082007 Dia sebenarnya cina ni penakut dok cakap dalam komputer boleh la. Orang melayu boleh hidup sendiri.

Tapi musibat macam Robbie Lie DAP ni tak boleh dibiarkan. 10072021 ada adab dalam hidup. 30082019 saya marah bukan pasal kena turun.

Lagi Biz boleh dpt. Cuba head to head terkencing punyer. Ia sangat pelik kurang ajar dan membuatkan orang rasa tersisih.

Ummat Nabi SAW juga. Pergi mandi sekarang nanti mak buang semua mainan. Jeff Ooi digesa padam kenyataan di Twitter GEORGETOWN - Ahli Parlimen Jelutong Ooi Chuan Aun didesak supaya memadamkan kenyataan posting biadap di Twitternya berhubung pemergian.

BANGSA CINA KURANG AJAR DAN TIDAK BERADAB DENGAN ORANG MELAYU Cina sering mendabik dada bangga kaum mereka ada sejarah tamaddun 2000 tahun. Walaupun mereka asalya penumpag di negara ini. 15052019 Pendapat ini keluar daripada kaum Cina sendiri baginya ia adalah satu perbuatan yang tak profesional jika ada orang-orang berbangsa lain dalam satu conversation tu.

17092016 Jeff Ooi. 8092015 Cina DAP makin kurang ajar azan pun nak bising 09082015 by Editor in panas Kecik besor kecik besor jer Gomez dok usya dengan perangai Nyonya Cina DAP nih makin hari makin melampau pulak dorang ni. Harap kakitangan beragama islm tesco buka mata.

Ramai je cina yg baik. Berambus la balik Cina. Kalau diorang tak puas hati.

Ronnie Liu apa lagi yang kau mahu. 11042014 Satu laporan polis telah dibuat oleh seorang kakitangan Hong Leong Bank Taman Sri Tebrau Johor Baharu berhubung perangai RASIS yang. Cina ni kurang ajar je.

Aku ada seorang kenalan ni anaknya sangat dengar kata tak melawan cakap. Hal ini susulan para pemimpin DAP berterusan dengan sikap bebal apabila bertindak menyanggah pihak polis ekoran pembatalan Kongres Pertubuhan Cina anjuran Dong Jiao Zong. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu maka Allah tidak lagi.

Sekolah cina ada Bahasa cina boleh tutur. Sejuk saja hati tengok. Aku mmg tak sokong mana2 ahli politik yg macam musibat ni.

Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. INI isu sensitivePihak pengurusan premis main peranan la jangan jadi masalah baru nak bertindakBukan susah halang cina ni masuk. Apa lagi nikmat duduk dimalaysia yg cina tak dpt.

Itu salah hendak cakap pun salah inikan pula hendak lakukan. Tapi saya marah budak perempuan melayu sanggup cari rezeki keje jadi rider tapi kena buli dengan security guard bangsa asing. Polis Melayu VS Pemandu Cina - Siapa Biadap Kurang Ajar.

Kitorang tak perlukan korang Cina la. Ada lagi beberapa ayat yang sangat kurang ajar keluar dari mulut guard yang saya lempang tu. Kurang ajar Ada hal yang tanya okey so kepada audience kat luar sana anda boleh praktikkan dengan okey kalau anda boleh tulis tu sangat-sangat baguslah dan juga terbaik mungkin anda boleh tag kami aa bila anda dah tulis kita panggil sebagai aa antara tulisan Cina.

Tunggu saya dan adik rider tu keluarkan dalam paper. Kami memberi amaran supaya DAP menghentikan watak celopar kurang ajar dan biadab seperti ini seolah-olah memaksa pihak polis untuk tunduk pada desakan dan kemahuan mereka. 5 Kesalahan Ibubapa Punca Anak Menjadi Kurang Ajar dan Tak Dengar Cakap Point No 4 Ramai Buat Tanpa Sedar.

Oleh kerana itu mereka mahu kekalkan budaya mereka bahasa mereka dan sekolah cina mreka.


Cina Malaysia Tolak Komunis China Interest Facebook


Semua Cina Kurang Ajar


0 komentar: