Kamis, 07 Januari 2021

Isteri Cakap Nak Bunuh Diri

Tajuk agak extreme kali ni. Kali ni aku nak bawak tajuk tentang DEPRESI sebenarnya.


Isteri Depresi Sampai Level Nak Bunuh Diri Lelaki Ini Kongsi Cabaran Kami Sendiri Terus Terang Je Tak Ada Malu Malu Viral Mstar

Tak tipu aku dah alami sendiri.

Isteri cakap nak bunuh diri. 18012018 Dan cakap sesekali cakap kat diaorang pasal bunuh diri terjun bangunan tikam diri ambik pisau ambik dadah minum arak etc etc. Sathianathan terhadap persatuan yang gemar berselindung di sebalik perkataan merehatkan apabila mahu menyingkirkan jurulatih. Tak tahan hidup penuh hutang dibenci keluarga dan kawan-kawan mentor nak tolong pun dia rasa macam penat cakap budak ni kata buat macam tak buat.

19082019 Dia tiada niat pun nak bunuh mangsa. 8092019 Rasa macam semua orang benci cuba ambil kesempatan tiada perhatian tidak disayangi dan lebih baik diri mati saja. Video Jangan disebabkan Dato bertambah lagi kes bunuh diri.

Rasa macam nak bunuh diri ke NAJMI dan Husna bersama dua anak mereka. Isteri perlukan encik anak cik eh saya bang cik eh. Kami tak tahu apa yang buatkan mama untuk ambil nyawa sendiri.

Sebabnya masa tu otak diaorang sakit - tak sedar dioarang tak boleh nak fikir dengan waras. Semua orang rindu sangat dekat mama. Itu penegasan Presiden Persatuan Jurulatih Bola Sepak Malaysia PJBM B.

Rasa macam nak bunuh diri ke harian metro husna ada rasa sampai macam nak bunuh diri ke. Seolah-olah dia masih hidup dalam kisah lama atau terlalu memikirkan masa hadapan sehinggakan the real. Minta bantuan sangat-sangat ustaz.

Kalau boleh kita doa lah. 10072021 Hasil siasatan awal katanya polis tidak menolak kemungkinan kejadian bunuh dan bunuh diri itu berpunca daripada perselisihan faham dan cemburu membabitkan pasangan suami isteri. Dan isteri saya cakap.

Kau boleh bantu aku. Walhal hari-hari saya buat kerja siang malam sampai tak lalu dah. Kebelakangan ni kita sering dikejutkan dengan berita kematian secara bunuh diri.

Ya kita semua tahu orang yang bunuh diri tak akan masuk syurga Mama saya rindu mama sangat. Bukan sekat cakap senang kau tak boleh bantu aku kau peduli apa kalau aku nak bunuh diri Banyak orang yang saya kecil anak kecil isteri saya kencing macam tu. 8092019 Husna ada rasa sampai macam nak bunuh diri ke.

8092019 KISAH isteri tercinta menghidap kemurungan yang dikongsi pakar perunding kewangan sehingga tular di Facebook diharap dapat menjadi suara perjuangan bagi golongan itu. Seorang abang ni ceri. 23122019 Terkejut sangat sebak bila saya tanya siapa pernah rasa putus asa dalam hidup rasa lebih baik mati je dan terasa macam nak bunuh diri.

Direhatkan itu istilah pondan. Serius rasa nak bunuh diri hari-hari tu ada. Aku perlukan duit.

Dan isteri saya cakap. 18102018 Hendak cari untung gampang dengan pura-pura mati untuk mendapat santunan asuransi malah istrinya menyangka sang suami benar-benar mati lalu bunuh diri. Dia akan selalu nak tidur ramai.

Sue Idris June 8 2021 435 pm. Ini semua ialah luahan diceritakan kepada saya dan daripada pemerhatian saya diri dia umpama not being present. Jadi bila dah libas dia capai RM200 dari dompet mangsa.

Salah satu punca adalah kerana depresi atau dalam bahasa kita ialah kemurungan. Akibat cemburu suami tikam isteri sampai mati sebelum gantung diri. Tahun yang sama juga mama memang lain.

Kau cakap apa boleh bantu aku. Saya kongsi berita ini dengan isteri saya yang bukan saja berkelulusan undang-undang serta Masters in Education tetapi isteri saya telah menjalankan family business kami perniagaan menjual emas selama hampir 25 tahun. Masalah selesai aku ada masalah encik.

20112020 Perlu bantuan sangat-sangat. Kau cakap apa boleh bantu aku. 17092020 Nak singkir jangan cakap rehat.

5032019 Mama tak nak anak dia dibesarkan dengan memori kena pukul atau kena maki. By Cik Min - Wednesday December 27 2017. Kita ni orang Islam ni.

Katanya jika khidmat jurulatih tersebut tidak lagi. Siakap Keli Press July 5 2021 Ingatkan sudah tamat dan boleh menarik nafas lega rupanya rumah tangga Shuk Sahar dan isterinya Rossalennah Natassyiah Asshaferah masih diganggu individu bernama Fara. Punca dapat surat itu pula ialah apabila doktor di klinik tanya soalan itu kepada Husna.

26062021 Tuan-tuan apabila saya baca berita berikut saya terkejut beruk tak tahu nak kata apa. Rasa dah tak mahu hidup Saya masih ingat pada waktu itu kami ke Hospital Sungai Buloh selepas mendapat surat rujukan dari klinik. 5072021 Isteri dis4ntau divgut rumah tangga Shuk Sahar kembali berg0lak Ugvt Nak Bvnuh Diri Posted By.

Sebabnya apa yang kita cakap tu diaorang akan ambik serious benda tu. Bukan sekat cakap senang kau tak boleh bantu aku kau peduli apa kalau aku nak bunuh diri Banyak orang yang saya kecil anak kecil isteri saya kencing macam tu lah. 8062021 Kenapalah kau buat isteri kau mcm tu Kongsi Pasal Isteri Fikir Nak Bunuh Diri Netizen Kecam Ryzal Gunakan Maryam Untuk Fame by.

Rasa dah tak mahu hidup saya masih ingat pada waktu itu kami ke hospital sungai buloh selepas mendapat surat rujukan dari klinik. Punca dapat surat itu pula ialah apabila doktor di klinik tanya soalan itu kepada husna. 27122017 Rasa Macam Nak Bunuh Diri.


Cara Isteri Adalah Hasil Rumahtangga Bahagia Selamanya Facebook


Rahsia Perkahwinan Bila Isteri Hampir Hilang Waras Semalam Saya Hampir Hilang Kewarasan Terlalu Penat Berkerja Di Rumah Dan Mengurus Anak2 Seminggu Yang Panjang Sendiri Mengurus Anak2 Suami Tak Sihat Ada Kelas


0 komentar: