Jumat, 26 Februari 2021

Elizad Pernah Cakap Belum Nak Anak

Cakap je ulang kali. 19062018 Elizad atau Siti Elizad Mohamad Sharifuddin 34 menyifatkan soalan itu sebagai sensitif dan tidak menghormati perasaan orang lain.


Dihina Mandul Dipanggil Pu Elizad Buat Laporan Polis Kau Tahu Tak Aku Struggle Nak Mati Susah Payah Nak Dapatkan Anak Gempak

23062021 Meskipun keguguran elizad meluahkan perasaan bersyukur apabila sempat merasai nikmat menjadi ibu walaupun selama beberapa hari.

Elizad pernah cakap belum nak anak. Kepada makcik-makcik bawang yang kepochi kepoh masa beraya ini aku nak cakap sikit bagi lekat dekat kepala. 6012020 Elizad berkata sepanjang menjadi penyampai radio dia selesa menjadi diri sendiri. Aku ni bertahun berjumpa segala doktor pakar pergi seluruh pelusuk berubat cucuk sana sini sakit tahu tak.

Bukan hanya setakat itu individu bernama Zain Rashdan turut memuat naik status b1adap meminta orang ramai mendoakan Elizad dikurniakan zur1at meskipun tidak menutup aur4t dan solat. Tapi kali ini hati saya luluh dan sedih sangat-sangat. Nak suruh anak dengar dan ikut arahan bukannya sesuatu yang mudah tapi dengan sabar dan konsisten anak akan dengar.

Itu belum ditanya kenapa bulan tinggi ada ke tak orang duduk di. Bila nak buat anak. Saya berusaha keras bagai nak mati untuk dapatkan zuriat sendiri.

Elizad juga menegaskan bahawa perkataan mandul tidak boleh digunakan memandangkan selama ini dia sudah berusaha keras bahkan pernah mengandung untuk mendapatkan zuriat. Kasihan pelakon Elizad atau Siti Elizad Mohd Sharifuddin 33 apabila ada pihak yang tak bertanggungjawab menuduh dia sengaja tidak mahu hamil walaupun hampir dua tahun mendirikan rumah tangga bersama. Bagaimanapun saya lebih selesa menjadi diri sendiri dan itu mendapat maklum balas baik dan ramai menyukai cara saya itu ketika bersiaran.

Cara tak betul ke. 9042019 Elizad atau Siti Elizad Mohamad Sharifuddin 34 menyifatkan soalan itu sebagai sensitif dan tidak menghormati perasaan orang lain. Jangan cakap saya mandul-.

Di mulakan dgn salam. 2072017 Kasihan pelakon Elizad atau Siti Elizad Mohd Sharifuddin 33 apabila ada pihak yang tak bertanggungjawab menuduh dia sengaja tidak mahu hamil walaupun hampir d. Jika dilanda masalah walau dalam apa cara sekalipun ibu ayah akan cuba mencari punca dan menyelesaikan masalah anak-anak dengan sebaiknya.

Malah adakalanya soalan-soalan diberi oleh sang anak membuatkan mak ayah pening kepala. Semoga Elizad terus kuat. Rezeki anak itu semua kerja Allah ujarnya lagi.

23062021 Tambah Elizad dia dan suami telah berusaha sedaya upaya dan tidak putus ikhtiar untuk mendapatkan zuriat yang diidamkan setiap pasangan suami isteri. Pasti ada di antara mak ayah pernah ditanya dari mana adik keluar bila mereka dapat baby baru. Susulan itu Elizad atau Siti Elizad Mohamad Sharifuddin37 telah membuat laporan polis di Balai Polis Bukit Jalil.

Sentiasa mendoakan Elizad dan suami direzekikan cahaya mata. Zain dengan beraninya menuduh Elizad mandul tidak solat tidak menutup aurat serta mengelarnya sebagai pk. Elizad buat laporan polis.

24062021 Pelakon Siti Elizad meluahkan rasa kcwa apabila seorang ntizen menulis komen b1adap mengh1na dirinya yang masih belum dikurn1akan zur1at dengan perkataan mandvl. Itulah hebatnya peranan kedua-dua figura ini. Ibu ayah janganlah melenting marah-marah tak tentu pasal bila anak tak nak dengar arahan kita.

24062021 Berita Gaya Hiburan Nasional Terkini. 17022021 Zaman ini anak-anak semakin bijak. Dalam masa sama Elizad juga penyampai radio Sinar menjelaskan betapa dirinya berusaha keras.

8112017 Bagi ibu dan ayah masalah anak-anak adalah menjadi perkara paling utama dalam hidup sehari-hari. Berdepan dengan masalah anak-anak tidak dinafikan masalah anak degil dan tidak mahu dengar cakap. Menerusi coretan di Instagram sempena meraikan ulang tahun keenam perkahwinannya aktres itu berharap suami Shamsul Baharin Rahman tidak bosan dengannya kerana masih belum.

Soalan di hari raya bila nak ada anak. Tapi bila kau menggunakan perkataan MANDUL. Kepada makcik-makcik bawang yang kepochi kepoh masa beraya ini aku nak cakap sikit bagi lekat dekat kepala.

Susahnya nak dapat awak ni anak Siti Elizad kongsi perjalanan IVF. Orang selalu cakap macam mana nak buat lawak setiap hari sedangkan tidak tahu apa yang terjadi di sekeliling. 23062021 Berdasarkan perkongsian Elizad melalui akaun Instagram Zain telah memuat naik komen tersebut di Facebook Roti Kaya dalam posting bertajuk Usia nak masuk 40 tahun masih tiada zuriat doakan saya.

Kenpa Fb delete video tadi. 13052018 Tadi kata 10 minit lagi lepas tu bagi lagi aku main. 23062021 Dapat anak atau tak itu kerja Allah SWT.

Pelakon Siti Elizad membuat laporan polis terhadap individu mendakwa dirinya mempunyai masalah gangguan kesuburan menerusi akaun Facebook dengan menggunakan nama Zain Rashdan. Yang kau senang-senang pkan aku dan cakap aku mandul. Cuma tiada siapa boleh cakap mandul pada saya.

Mahu pening mak ayah nak menjawap dari sudut saintifik. Anak kita takkan percaya apa yang kita cakap nanti. Saya ambil kisah dan tak maafkan orang.

11012021 HASRAT pelakon Siti Elizad Sharifuddin untuk mendiami kediaman baharu bersama anak sulungnya masih belum kesampaian apabila dia disahkan mengalami keguguran pada November tahun lalu. 24062021 Orang yang tahu dan nampak saja saya bersusah payah berulang alik tahan sakit nak dapatkan anak katanya. Pertamanya jarang2 aku ni melayan komen2 bodoh mcm ni.

Saya dah buat laporan polis.


Tolong Jangan Pegang Perut Aku Siti Elizad Hiburan Mstar


K U Tahu Tak Akv Struggle Sus4h Payah Nak Dapatkan Anak Elizad Buat Laporan P0lis Gara Gara Tindakan Malaysia Repoter


0 komentar: