Kamis, 04 Maret 2021

Kalau Dah Tak Sayang Cakap

Yang lebih menghargai sis. Kalau u rasa u boleh hidup tanpa suami bagi kata dua dekat dia.


Pin On Quotes

Kalau tak memang cakap korang just berkawan tak lebih dari tu.

Kalau dah tak sayang cakap. Anak saya dapat sek agama jauh dari kawasan rumah luar daerah. 8052019 Jiran aku tu kalau dia kentut pon aku boleh dengar dari rumah aku kalau drive tu tak payah masuk gear pon dah sampai. And then I tak dapat lagi banggakan dia.

Itu bukan namanya sayang atau cinta. Lain pula situasi bila kau dah confess tapi layan korang ikut mood. 21052015 kalau lama macam tu dia still tunggu juga rasanya dia sayang lagi dengan sis.

Tu namanya merosakkan jiwa sendiri dan tak memberi peluang kepada pasangan untuk menjadi yang lebih baik. Semua biras saya cakap dan siap rakam lagi suara mertua saya. Jangan sambung sambung kata tapi kalau dah ditakdirkan bla bla bla.

Terima kasih jaga saya selama ni. Dah lama aku senyap. Sama ada dia perlukan korang waktu bosan saja tau dia selesa berkawan dengan korang.

Bila dah jauh baru nak terhegeh hegeh ambil balik. Tu namanya merosakkan jiwa sendiri dan tak memberi peluang kepada pasangan untuk menjadi yang lebih baik. Ada je dia cakap kat biras biras saya ni tak cantik besar kalau balik mesti duduk atas kerusi jadi tenggelam.

12052017 Ibu mula-mula macam tak bagi tapi dia tak cakap NO ataupun marah tapi sebaliknya Ibu suruh saya pasikan pointer mesti kena 35 ke atas je setiap semester. Kali ni aku nak cerita pasal lelaki. 11032021 Cakap semula dengan suami tu tentang awak tak terima poIigami.

Macam ni la manusia. Takkan nak paksa paksa mak mertua sayang kat kita plak kan. Kalau Sayang Cakap Sayang Assalam penbaca semua.

15122019 Dah tiga tahun bercinta pun masih tak serius lagi menuju ke alam rumah tangga. Tapi kalau dah dua hari dia tak kol ke msg ke tanya khabar ke cari je la yang lain. Selalu ajak korang keluar.

Itu bukan namanya sayang atau cinta. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy. Pernah aku nak pergi kedai dengan mak aku akak aku call lepas tu aku dengar mak aku cakapOkay lah kalau panjang umur aku call balik nak menggadai nyawa dengan Butan jap.

21012020 Kalau stakat sayang tapi tak jaga perasaan buat apa kan. Kalau Sayang Cakap SayangNanti Terbayang-bayang. 25102020 Ramai perempuan yang menjalinkan hubungan cinta masih ragu tentang perasaan pasangan terhadap mereka.

Tapi ini bukan kisah cinta tapi. Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Maaf ye kalau tersinggung.

Lebih teruk lagi boleh cakap ada jodoh kahwin la kita Perempuan dah sayang kat kau kau boleh pula cakap kalau ada jodoh ada la. Cakap la apa pun. Menantu mana yang taknak disayangi tapi kalau dah tak boleh tak boleh laa.

Dah empat tahun aku beraya kat neraka sejuk jadi tahun pertama beraya kat Malaysia ni ada baiknya aku beraya habis-habisan tanpa perlu memikirkan benda lain. Sebab dah pasang niat saya dapat maintain pointer setiap semester tau. Tambah pula bila ada sahaja tetamu yang datang dan mengatakan gurauan seperti Mak dah tak sayang abang dah ada adik baru.

25032021 Sudah menjadi lumrah dalam kalangan anak-anak sulung apabila dikurniakan seorang adik baru pasti akan ada rasa cemburu. Balik Moscow nanti takut menyesal tak sudah je. Kalau Suka Cakap Suka.

18052019 Kalau kau tak cakap Baby sayang aku tembak kau. U tak nak kongsi dia dengan org lain. Kalau tak tak boleh kawan dengan Zaim.

Slalu jugak dengar orang cakap kalau dah sayang tu kita kene tahan dengan sikap dia. Dia layan kau macam member. 5122020 Anak saya dah masuk sekolah menengah ade yang dah berkerja masih mak mertua tak puas hati lagi.

Betul la tu apa dia cakap kan. Kalau tak sayang cakap jea tak sayang. Mana tidaknya mak dan ayah mula tunjukkan perhatian yang lebih kepada adik baharu berbanding anak lain.

Suka betul aku dengan komen si amy tu. Bagaimanapun haiwan yang tidak berdosa itu ditembak dengan pistol jenis Glock tepat di bahagian kepalanya selepas lelaki itu tamat membuat kiraan dari satu sampai tiga. Baca tajuk dah macam orang bercinta.

21012020 Kalau stakat sayang tapi tak jaga perasaan buat apa kan. Dah confess tapi main tarik tali. Bila dah ada yang sayang dia biarkan macam tu.

Dah tiga tahun bercinta kau bagi harapan kat dia kau ajak dia keluar dating boleh lagi cakap macam tu. Alhamdulillah bulan 7 nanti kami akan berkahwin. Kalau rasa nak sayang sayang la.

Slalu jugak dengar orang cakap kalau dah sayang tu kita kene tahan dengan sikap dia. Sebenarnya tak perlu pun nak tunggu lelaki tu cakap I Love You baru nak percaya yang dia sayang sangat dengan korangAda banyak hint yang sepatutnya. Kalau boleh pun sampai sekarang I nak cakap hari-hari I sayang I punya ayah and then I nak say sorry sebab I bukan jadi anak yang baik untuk dia.

Dulu tu u silap. Kalau Dah Mak Mertua Tak Sayang. Kalau si bf tak cakap I Love You setiap hari mulalah timbul rasa curiga dan fikir yang bukan-bukan.

Pendapat awak tentang hidup berpoIigami dah berubah.


Pin By Phylesyana Joan On Malay Quotes Malay Quotes Movie Posters Quotes


Pin By Blackflagmetal On Itinta Incoming Call Screenshot Incoming Call Call Screenshot


0 komentar: