Selasa, 06 April 2021

Instafamous Cakap Cikgu Bodoh

Tak sedar diri kata seorang wargamaya. Seorang instafamous dikecam teruk kerana tingkah lakunya di Motif Viral.


Ieka Tajudin

Sekarang ni aku tengah susah.

Instafamous cakap cikgu bodoh. 27022019 Read Cikgu Instafamous from the story 1001 kisah cinta by vanila_latte with 111 reads. Dalam episod terbaru Motif Viral dua orang instafamous telah dijemput bagi berkongsi tentang pendapatan mereka yang mencecah lebih RM 10 000 hanya dengan melakukan paid review. LOL Friday 16 December 2011 0323 0 Words 0304 0 Words 0302 0.

5032018 Instafamous Annoying Di Motif Viral Dikecam Teruk Netizen. Sedap je kata orang bodoh sebab tak join perhimpunan bersih eh. Allahu berilah kekuatan pada bakal guru ini.

Namun akhirnya mereka membuat permohonan maaf secara terbuka selepas mendapat kecaman hebat daripada para netizen gara-gara menyalahkan guru-guru di sekolahnya sebagai punca kegagalan. Tiba-tiba dia jerit kat semua orang dia cakapCIKGUGIGI AYUNI CABUT malu aku. Ikuti kami di Facebook Youtube Twitter and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Aku rasa dia sedar tapi dia buat dono aje. Bodoh betullah florence ni. 11102019 Jika anda masih ingat lagi pada tahun lalu viral paparan keputusan peperiksaan gagal sepasang kembar instafamous iaitu Ieka Tajudin dan Iera Tajudin kerana mendapat 7G.

Mula hari itu aku lari turun naik tangga sekolah limapuluh kali sebelum loceng bunyiAku lari turun naik tangga lagi bila guru aku marah. Perangai yang aku paling x. 18032021 Betul la ada sorang instafamous cakap kalau kita rapat dengan seseorang mohon jauhkan diri jangan terlalu rapat.

Dahlah DP sape kau guna ni. Novel Grafik 100 berwarna 128 Muka surat Penulis Norhadani 4 warna Terlaris dipasaran Bahasa Melayu Format Paperback 127 x 1905 x 09 cm 016 kg_____ Ana Solehah bersama adik Ibrahim dan Luqman ialah anak yatim. Tuesday July 6 2021 Latest.

Hidup mereka berubah sejak. Lagi tak boleh pakai. Ini post emo lagi.

CAKAP is an online learning platform created to reinvent the language learning experience. Dalam live video tersebut Ieka memberitahu pengikutnya dia mengambil keputusan untuk bersekolah di rumah kerana kecewa dengan sikap melampau guru di sebuah sekolah menengah di Setia Alam Selangor. Selepas Tularkan Cikgu Gurau Fasal Rogol Pelajar Dakwa Diugut Rakan Sekelas.

PKR bagus sgt ke. 26122019 Maleh kerja dgn influencer bodoh Netizen Hentam Instafamous Sebab Show Off Biadap Dengan Bapa Sendiri. 25072018 Budak zaman sekarang dapat 7G relaks je siap cakap cikgu salah.

Harini aku gi kenduri tahlil tu je lah aku nak cakap. Video Instafamous bangga buat Jangan Bayar Challenge dikecam bodoh oleh netizen Admin ViralMedia 287 824 days ago 0 Report content Viral di media sosial video Instafamous buat challenge mengarut iaitu Jangan Bayar Challenge dikecam bodoh oleh netizen. CAKAP Enables People to Upgrade Their Skills From Anywhere Anytime.

Masa tu aku ajak dia pergi tandas sebab gigi aku nak patah. Aku tak boleh ke kelas atas sebab tertentu. 22032008 sambungku melihatkan keadaan Cikgu Suraya yang tak membantah dia masih lagi tertunduk malu.

We offer a new approach of mastering a new language by enabling a 2-way learning interaction between students and professional teachers around the world. 13072020 Kau bodoh sangat ni dah kenapa lah cakap orang terencat kau tahu tak apa perasaan org bila kau cakap macam tu. Masa aku cakap ni kote aku jangan cakap lah macam nak tercabut punya le tegang tak tau nak cakap.

Dan aku ni bodoh rapat dengan dia orang tapi dia orang pergunakan aku hanya untuk enjoy saja untuk keluar jalan-jalan. Dan dibutakan oleh BN. Semua parti politik kat Malaysia ni tak boleh percaya.

Admin dulu nak cakap eh dengan abah pun takut. Sedih betul hidup kau. Cikgu Suraya masih lagi tunduk membisu perlahan-lahan aku bangun menghampiri dan duduk di sebelah kirinya.

Cakap kita ni bodoh sebab senang dimanipulasi oleh media. Apa sis rasa kalau saya setepek panggil sis terencat. Kang cakap benda sama kat ko marah plak.

Sumpah bodoh budak ni. Sue Idris December 26 2019 108 pm. Tak cakap benda-benda macam ni pun.

Panggil orang lain terencat adalah kurang ajar sis. Aku cakap apa yang bapa cakap sampai habis- aku ubah aku tambah sana sini aku tak tau lagi mana cakap bapa mana cakap aku. Siapa bawa durian masuk kelas race mhm kan sudah cakap mulai tahun ini tak boleh bawa durian masuk kelas ini ooh ini durian last year punya you bawa you ingat kita semua bodoh kah ha tengok lutut cikgu tengok nampak tak otak dekat sana tak nampak kan ha ha okey so saya kena hantar you pergi ditension aa kenapa perlukan jeli kenapa Mus boleh makan Jet.


Kongsi Foto Honeymoon Warganet Pertikai Cara Instafamous Rentas Negeri


Budak Sekarang Dapat 7g Relaks Je Siap Cakap Cikgu Salah Semasa Mstar


0 komentar: