Sabtu, 01 Mei 2021

Facebook.com Cakap Manis Nak Pergi Atau Tetap Dengan Aku

Di sini Maghrib pukul 920 malam manakala Subuh pukul 321 pagi. Kalau nak tau bangkai biawak hidup ni punya jahat nauzubillah.


Jadi Diri Sendiri Life Sendiri Naksentap Takrelevan Cakapmanis Aliffchannel Secebiskenangan Tolongdengar Kitak Jadi Diri Sendiri Diri Sendiri Instagram

Cuma dia cakap kesian tengok budak tu.

Facebook.com cakap manis nak pergi atau tetap dengan aku. Biarpun jauh tetap di ingatan mesej dengan call jadi hubungan itulah pengikat kasih persahabatan 2 kalau boleh i nak pos semua rindu nie dekat. 29062021 Dengan kawan aku yang b0d0h tu pun dia cakap nak berubah. Lepas itu dia macam nak buat-buat buka tudung dekat tempat driver itu nak buka pintu sebelah dah.

See more of Aku cakap dengan tiang on Facebook. Ni nak cakap sikit pasal perangai staff upsi bahagian kemasukan pelajar. Sebenarnya aku baru saja beli benda ni sebab aku nak buat content macam gini lah dan aku nak aa kongsikan kepada korang semua cerita macam mana aku boleh travel dari sini iaitu United Kingdom all the way to here Malaysia dengan menggunakan jalan darat yang pernah aku buat.

Kita kan orang Malaysia kalau tolak benda free takut kena tarik balik kerakyatan. Adakah tetap dikenakan denda.

107Sengaja membatalkan puasa dengan makan dan minum kerana ingin berjimak dengan isteri. Tapi nasiblah otak aku geliga betul waktu itu. Dah lah bapak sponsor.

Aku pun pandang macam itu. Tapi aku still lagi nak bawa korang semua pergi jalan-jalan dengan aku tapi dengan menggunakan ini. Dan bertaqwalah kepadaKu wahai orang-orang yang berakal yang dapat memikir dan memahaminya.

Minggu lepas saya call bahagian. Dek ketinggian Quds terpaksalah. Husband diam dan batalkan niat.

Assalamualaikum dan hai semua. Terpulang la kau nak cakap apeaku tetap akutakde sape boleh ubah. 23042019 Bertahan atau Pergi.

Lepas aku cakap macam akak tau lah darah dia. Nanti kalau dah bagi nombor mesti kitorang akan chatting2 flirting2 wish good morning good night ajak jumpa naik kereta sama-sama pergi dating macam aku dengan Lan dan Dean dulu. Ya saya baru pergi haritu tapi dah rezeki pi lagi.

Login ke Facebook untuk mulai membagikan sesuatu dan berhubungan dengan teman keluarga dan orang-orang yang Anda kenal. Tak kena menurut satu pendapat dalam mazhab Syafie. Kalau tak pergi juga saya akan CALL POLIS.

Tapi sebab aku takut engkorang boring aku pendekkan cerita saja lah. Aku tak nak macam tu. Kalau engkorang nak tau aku akan sambung part 2.

Aku masih single berumur 30an dan tinggal bersama ibu dan ayah. Tapi saya tetap halang. Assalamualaikum dan hai semua.

Saya suruh budak tu tunggu dalam kereta dan akan hubungi polis untuk bagi bantuan pada dia. Aku sendiri cerita pak cik nampak saya. Dan hendaklah kamu membawa bekal dengan cukupnya kerana sesungguhnya sebaik-baik bekal itu ialah memelihara diri dari keaiban meminta sedekah.

At last sampai ke hari akhir kem aku tak bagi. Lu jangan cakap dengan gualu pergi berambos. Aku cakap macam tu.

Takkan aku nak cakap eh takpe lah. 108Saya tinggal di Finland. Btw gambar first tu aku suka.

Dan apa jua kebaikan yang kamu kerjakan adalah diketahui oleh Allah. Tapi kalau tak macam tu macam mana. 13072021 Aku dah ya Allah takutnya aku.

Dia tetap cakap nak duit untuk adik nak sekolah. Boleh atau tidak berbuka puasa ikut waktu Mekah kerana tidak larat berpuasa. Pasangan saya freehair dan tak tutup aurat perlu stay atau tinggalkan dia.

Ni nak cakap sikit pasal perangai staff upsi bahagian kemasukan pelajar. Aku cakap dengan tiang. Minggu lepas saya call bahagian.

6022020 Kali ini dengan menyantuni mak ayah yang pertama kali pergi. Tujuan aku hantar confession ini adalah untuk minta pendapat korang semua tentang masalah yang aku tengah hadapi sekarang ni. 2062021 Aku tak tahu macam mana nak mulakan semula tanpa couple.

MalAS aKu naK pIkiR CaKap La aPe kO naK caKaP pUN. Dahi Orked berlaga dengan dada bidang Quds sebaik saja dia pusingkan tubuh. Aku dalam dilema sama ada mahu berhenti kerja atau.

Sebenarnya banyak cerita pasal bangkai biawak hidup ni. Firstly aku nak ceritakan serba sedikit tentang diri aku. Kau nak pergi mana tu Suara seseorang.


Nakbebel Facebook


Far Faratiiera Twitter


0 komentar: