Sabtu, 15 Mei 2021

Isteri Dengar Cakap Suami Atau Mak Kandung Sendiri

Sekarang asalkan hujung minggu sahaja nak hantar isteri dan. Ia bukannya boleh datang sekelip mata atau telan apa-apa pil bahagia.


Sifat Aku Wanita Aku Faham Perasaan Isteri Kalau Tahu Suami Curang Sajat

Apa lagi bermulalah bebelan mak-mak.

Isteri dengar cakap suami atau mak kandung sendiri. Tapi kena berusaha membawa ahli keluarga dekat dengan Allah. 10122020 Kawan aku cakap bila isteri tak dengar cakap suami suami geram then dia pukul sebab suami dia sayang. Again guna nama aku.

27122011 Isteri Tak Dengar Cakap Suami. 7112018 Mari baca penjelasan ini dan semoga bermanfaat. Isteri Sama Penting Sama Sayang.

Suami aku mula buat hal tak bagi aku solat di ruang tamu katanya tak tutup aurat. Lagi kawan aku cakap suami isteri kena saling melengkapi. Aku bantu beri pendapat bergelak ketawa dengan mereka hinggalah satu hari aku terbaca screensh0t perbualan mereka bercakap tentang aku.

Memang sebelum ni bekas isteri suami dia ada bagi tau kata lepas kakak guna abis prktakl nak bagi ke adik pula tapi aku tak setuju sebab nama aku. 20052021 Bersama aktivis tersohor Syed Azmi wanita ini meluahkan isi hatinya dan cuba mencari penyelesaian. Kalau tak ada ibu kandung call kakak atau sahabat perempuan yang paling dipercayai.

Mohd Noh Sama macam aku. 28052013 Sy nk bertanya tentang suami yg tidak berkerjax memberi nafkah dan meminjam duit isteri untuk berniagamungkin sbb ego seorang lelaki itu tinggisy x boleh tegur suami sybila tegur sama ada die naik marah atau die pekak kn telinga shjatahun lepas ni bisnes suami sy bankruptjd dia dh x ada kerjasy sebagai isteri bantu lah menyara keluargasy end up. Dalam hal menegur isteri suami perlu banyak bersabar dan berdoa agar hati isteri benar-benar terpaut dengan kasih sayang suami.

Aku ingat nak nasihat kami suruh settle masalah ke ape. Perasan yang pendam tu kami dekat rumah ni yang rasa. Aku kata kalau macam tu guna la nama anak atau mak kandung dia dr sekarang tak perlu.

Isteri saya ni juga lebih jagakan perasaan keluarga dan kwn2 dr perasaan suaminya sendiri. Pindah disana bukan sebab keperluan kerja namun atas kemahuan isteri. Menurut Psychology Today salah satu sebab kenapa suami tidak mahu mendengar cakap anda malah seakan suami merajuk dengan isteri adalah kerana dia mahu mengelak topik tertentu.

13072021 Ini belum lagi anak yang tak dengar cakap degil dan ada juga yang suka melawan. So aku pun tak boleh nak cakap. Bila dekat dengan Allah dan.

Sebab ustaz shamsul debat cakap Tuhan tu ciptakan pasangan dari jenis kamu sendiri. Selama 10 tahun aku layan keluarga suami baik sama seperti keluarga sendiri. Untuk bahagia kena berjuang berkorban dan berusaha.

Mac 10 2021 Hana Umum 0. Sebenarnya dia penat untuk melayani dan mencintai dua perempuan dalam satu-satu masa. Tengah urus tetiber anak dia kata lepas sebulan nak tukar nama dia ayah dan mak kandung dia pun kata senang guna nama sendiri.

Dengan cara ini kasih sayang isteri hanyalah kepada si suaminya. Malas nak ulas pasal dia rampas laki orang Ni ha lebih tunduk dengan mak. Dulu selalu marah bila isteri berkeinginan malu melawat mak dan ayah.

Kalau perangai suami dia macam tu nak buat macam mana. Ni selalu saya dengar sebab nak tutup kesalahan sendiri. 31012018 Mak saya cakap nanti pantang biar suami tidur dengan dia dia boleh tolong jaga suami puaskan suami.

Wanita bernama Lori Lavoie tersebut mengatakan kepada polisi bahwa ia sudah menaruh curiga terhadap hubungan inses antara suaminya itu dengan ibu kandungnya sendiri. Masing-masing kena berkorban dan berusaha mendekatkan diri pada Allah SWT. Mak dengan ayah dalam masa yang sama sebenarnya makan hati terasa pelik kenapa tak tinggal rumah dulu terus tinggal mak ayah duduk jauh dekat terengganu dengan family mertua.

Mak beri kehidupan pada kita tapi isteri beri kita MAKNA kehidupan. Suami akan berkata dia sebenarnya penat dan perlukan rehat. 27122019 Suami tak perlu cakap isteri silap dan isteri juga tak perlu salahkan suami.

Waktu tu pulak azan maghrib tiba-tiba kakak aku no3 ni menjerit macam orang gila. Janganlah kita menjadi seperti Nurul. Apabila dia tidak lagi mahu bercakap dengan isteri dan mula berahsia tentang aktiviti hariannya isteri kena selidik.

2092020 Terkiniid Jakarta Seorang istri di Amerika Serikat AS melaporkan suaminya ke polisi lantaran memergoki sang suami berhubungan intim dengan ibu kandung sendiri di sofa ruang tamu kediaman mereka. Sebab perempuan yang cakap benda tu adalah mak saya. Mak kandung hidup lagi tapi hidup mengendeng dengan mak orang lain.

Itu bebel saja ada juga dengan tangan-tangan akan menyinggah kat badan anak. Bila aku ada masalah dengan wife mil aku sanggup kejut kami suami isteri pukul 1 pagi. Jadi dia fikir dengan mengelak bercakap dengan isteri.

Asyik suruh isteri balik rumah mak. Aku yang dengar azan ni tetiba rasa panas nak mi dan secara spontan aku lempang muka kakak aku no3 ni. 10032021 Tersepit antara isteri dan keluarga kandung suami lafaz taIak kinayah dekat aku.

Makin bertambah geram bila mak-mak cakap anak buat tak dengar buat hal sendiri. Masalahnya suami aku neh jenis tahap jelez dia mmg tak boleh bawa bincang ada saja alasan Dia tak bagi aku tidur rumah mak sendiri Suami aku cakap kalau abang ipar aku ada aku tak boleh tidur dekat rumah mak aku. Mak kandung saya.

Tu dah takdir dia hidup dengan suami dia. Bila ada masalah antara mak dan isteri mesti orang akan cakap mak ada satu je tapi isteri boleh cari ganti jadi utamakan mak lah. Saya jaga baby je.

25072019 Sebab mak tahu adik susah. Cerita yang berlaku sejak tujuh tahun lalu telah mengoyakkan hati si isteri namun kerana suami dan ibunya memohon maaf dan berjanji tidak melakukannya lagi membuatkan wanita ini terus setia. 16072021 Dan tolonglah kalau dah rasa tak ngam dengan mak kandung jangan jauhkan diri dan serah tanggungjawab bulat bulat pada ipar.

Ibu kandung call dan beritahu minta tolong jagakan anak dulu buat sementara waktu. 7032019 Kakak aku no1 tu emosi cakap lah anak kandung sendiri pun nak bomohkan apa punya mak la macam ni dasar syaitan. Saya risau mungkin hari ni suami saya teguh iman dia tapi esok lusa macam mana kalau terus digoda.

Dalam pada tu boleh ajak suami pergi jumpa doktor di klinik kesihatan atau klinik sakit puan swasta jika berkemampuan. Allah hancur hati saya ni.


Isteri Jeles Hbungan Aku Dgn Ibu Tgamak Dia Ltk Ubat Guna2 Dlm Mkanan Aku Utk Lupakn Ibu Ekota Laici


Ibu Mentua Aku Berpesan Sebagai Isteri Kita Kena Jadi Macam H4mba Pada Suami


0 komentar: