Kamis, 10 Juni 2021

Cakap La Apa Pun Kami Tetap Undi Pas

11052020 Cuma bukan setakat di Parlimen Kelantan bulat malah Pas seluruh negara pun bulat menyokong bagi memastikan kestabilan kepimpinan kerajaan di bawah Muhyiddin katanya. Aku pergi ceramah PAS nak dengar calon PAS cakap tapi dia cakap 5 minit saja.


Suara Rakyat Paskantoi Pas Sanggup Perdaya Umat Islam Facebook

Cakap la apa-apa pun tapi peminat Arsenal tetap mahukan KroenkeOut.

Cakap la apa pun kami tetap undi pas. Me toowhole family ngan sedara mara terdekat50 undi ada la kot pindah ke ABU. Untuk beberapa hari saya mendiamkan diri kerana tekanan saya terima cukup hebat. Jadi kita tahu di mana kedudukan Pas sekarang.

Traduzioni contestuali di cakap la apa pun. Ole ole ole ole ole ole ola. Family aku 99 orang akan tetap.

Frasi ed esempi di traduzione. 12 December 2016 238 pm. Apa pun halangan kami tetap di sini Taat setia hitam putih sampai mati.

Reply to Anonymous. Usul undi tidak percaya terhadap Muhyiddin diterima Dewan Rakyat untuk dibawa pada mesyuarat pertama penggal ketiga Parlimen ke 14 yang akan bersidang 18 Mei ini. Cakap laa apa pun BN tetap jadi pilihan.

22032016 Jadi PAS kena dapatkan undi Melayu dari Umno. Mungkin ini kali pertama dalam hidup saya. 8112019 KEMASKINI 650PM Macam saya di Perak saya seorang terkontang-kanting nak lawan dengan puak-puak DAP ini.

Sebab apa kita tak boleh ke Putrajaya. Apa Pun Keputusan Politik Gerindra Kami Tetap Kerja Sama PAN mengatakan akan tetap bekerja sama dengan Gerindara apa pun keputusan politik partai berlambang burung garuda itu. Family aku and ramai kawan kawan aku dah tetap yg kami tak akan pangkah.

8062021 Status FB terkini Nini Siron perincikan apa yang berlaku menyepi 2 hari kerana terima tekanan. Dulu kita undi PAS sb nak hudud nak tutup kilang arak nak hapus judi Sekarang hudud dah ke laut kilang arak terus buka judi. Kata lelaki dalam video itu.

12122016 Kj dah tak ingat apa dia cakap dulu sbb leka patuk. Ujarnya lagi tindakan Pas itu menyebabkan timbul persoalan dalam dirinya adakah Pas sebuah parti yang boleh dipercayai. UNDI PAS DAPAT APA.

Sebab undi PAS tidak meningkat undi Melayu tak ada tambah Tuan Ibrahim. Aku pun tak tau apa dia nak buat kat Bagan Pinang Tak boleh la undi PAS nanti ada orang datang rumah Bagi orang awam yang tak ramai pun golongan terpelajar di Bagan Pinang isu RASUAH bukan satu perkara besar. 21022019 Pas kata apa sekalipun tak bawa apa kesan.

Laa aku pun mau eksko pelancongan hang ambik yang lain la. Maafkan saya kalau saya privatekan akaun saya sebelum ni. Memang patot pun hang selalu dok bagi alsan hang sakit sikit sikit sakit hang tak cakap apa pun asyik-asyik aku saja yang dok cakap dengan pemberita hang dok terkencin dalam seluaq.

Pasai apa pulak aku kena ambik yang lain. Jadi saya tak biasa. Calon PAS tak bercakap.

Kalau dia sokong satu hal tak sokong pun satu hal tapi kami bekerja sebagai PH tegas beliau. Apa pun orang cakap kami tetap tekad untuk di vaksinAlhamdulillahWere done taken Vacinne Covid19 Pfizer BioNTech 1st dose.

Reply to Anonymous.


Salah Pas Ke Ni Jom Dewan Pemuda Pas Malaysia Dppm Facebook


Najib Razak Saya Percaya Kerajaan Pn Tidak Mahu Facebook


0 komentar: