Jumat, 12 November 2021

Dia Cakap Aku Syok Sendiri

Pastu die kate aku tipu. Msti ade org ckp aku mcm ni kan.


Dia Yang Aku Tunggu Iium Confessions

Aku tak tau yang aku.

Dia cakap aku syok sendiri. Dia boleh bangun dari tidoq kalo dengaq anak-anak batuk menangis. Syok sendiri kot aku. Aku gelak je tengok gerak geri dia.

19062013 syok sendiri. 10122020 Dimenangkan mak dim4kinya ayah. 26012021 dia ingat dia doc boleh terus amek ubat untuk aku ke.

Tempah kad kahwinaku serahkan pada adik ipar aku kat melaka. Yes dia m4ki ayah dia sendiri siap tunjuk jari tengah. 31012011 Salam Pembaca Izamir RidzwanIni adalah segmen Ben Ashaari.

Dia tak bising marah bila tengok baju tak berlipat rumah bersepah. Petang kemarin aku balik Penang Ni lah pemandangan atas jambatan jam 630pm. Agak bongok la tu kan.

Bila teringat balik macam silly je pengalaman-pengalaman masa sekolah tuyelah masa tu gigih stalk crush and kadang spend duit yang tak seberapa semata-mata nak beli hadiah birthday lanak belanja makan labut honestly speaking rasa macam tak dihargai pun. Tapi kertas dia bagi tu salah nama. Syok sendiri tahap tinggi gila.

Dari dulu lagi sejak ada di sekolah menengah ini jer hobi aku. As for me no tengkiu. One day tu kawan aku cakap dia nak number aku.

7102011 Friday 14 October 2011. Ade lg satu situasi lain. Pada akukalau minah tu cakap cantikmemang betul la cantik.

Ee leha ni org buat blog dia pn nk wat blog gak. Aku tak hingin memandang mu sekarang. Ini daripada pelajar aku yang sorang lagi Haris tp bukanlah die cakap berdepan dgn aku tp melalui ibu Farah.

Memberi semangat untuk terus berkarya. Encik IR ada wartawan. Anyway gud luck la to sapa2 yg nak tgk movie 2 alam dia ni.

Aku masa tu memang naif and bodoh giler okay and lelaki tu pulak budget handsome. Dah adik perempuan tu tak puas hati dengan suami aku cakap suami aku menangkan ayah dibiarkan mak sorang sorang tak dipujuk. Ada mental problem kotlantak ko la.

If tak dia nak cakap kat boss yang aku yang pakse dia panggil aku gorgeous. 6062010 eh letih la cakap pasal dia ni. Memang gelap dan suspen gak.

Dia boleh bawak berbeg-beg baju baju yang nak dibasuh ke laundry. Sebab dia ada contact yang boleh buat printing dan mungkin dapat murah. Tak dinafikan aku pun ada jugak kisah-kisah syok sendiri.

Klu dia punya cakap mmg out lasedangkan dia juga merupakan salah seorang penasihat Task Force Covid Negeri Selangor. Mungkin sebab sifat kewanitaan aku nih maken kuat apabila aku berada di sekolah yang menempatkan semua perempuan yer kawan-kawan. Posted by myheartloud on June 19 2013.

29082010 Selama ni aku syok sendiri rupanya. Ya aku tau aku syok sndri. Sila jangan buat tanggapan yang bukan-bukan.

Aku rasa dia ni suka kot org cakap pasal dia. Dia boleh take over keja keja rumah jaga anak bila aku tak sihat. Flying kiss baru tau.

Berilah sepatah dua kritikan untuk saya terus menulis. Tapi saya makan ubat ni. Tak tahulah kenapalah tajuk ni yang keluar dalam perbualan kami.

ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHIWABARAKAATUH hari ini saya nak kongsi sebuah perbualan saya dengan seorang rakan saya ANAS. Ade gak yang cakap aku syok sendiri tp nk wat camner bukan aku yang wat pernyataan tue student aku yang buat. Laki ni suka tengok.

Dah orang kaunter tu p panggil nama yang salah tu. 7102010 Dulu kan aku pernah syok sendiri kat sorang lelaki ni. So segmen ni dinamakan segment syok sendiri.

Yang suami aku ni jadi tukang dengar je. Ee leha ni dah la comel serta kiut dan cun geram aku tgk. In fact i might be doing him a favour with this entry on him huhugila glamer sangat2.

Bermulalah kisah hidup seorang blogger yang aku sangka entri yang lepas2 lebih kepada orang celik nak baca ilmu tentang betapa bagusnya menggunakan operasi sistem terbuka ini akhirnya kurang mendapat sambutan. 28052012 syok sendiri. Ayah mak telefon dia nasihatlah apa yang patut kat mak ayah dia.

Aku tunjuk kad aku. Pada asalnya nak cakap pasal hujan tapi tahulah macam mana terkeluar tajuk ni. Apa lagi kan kita kena syok sendiri sehabes-habesnya lahSegmen Syok Sendiri 2Jangan tengok lama2Kring-kring Deringan telefonSetiausaha Sulit.

Doc tu tadi salah bagi surat. In fact sejak sekolah lagi duk crush kat seniorjuniorhahaha. Ee leha ni dia wat blog ni msti nak jd popular.

7062010 Itulah aku yang sebenarnya suka gila perasan tapi nih baru sikit jer tau sebab aku terasa macam selalu jer aku syok sendiri. Sections of this page. Mmg dah takleh ubat kot.

Aku cakap sekati ko la nak caye ke tak nakdia suruh aku cakap betul2 ape meaning gorgeous tu. Press alt to open this menu. 24062015 Dia boleh gosok baju keja dia sendiri.


Banglo 3 Juta Suami Dan Aku Iium Confessions


Syok Sendiri Cerita Kau Dan Aku Facebook


0 komentar: