Sabtu, 27 November 2021

Jangan Mulut Je Cakap Ikhlas Tapi Hati Lain

Mulut cakap lain hati cakap lain. S4kit diri diduakan s4kit bertahun kena s4ntau.


Peej Burhan Ganjaran Dari Keikhlasan Hati Pasti Ada Jangan Pernah Mengharapkan Balasan Atau Mengungkit

Mulut cakap lain hati cakap lain.

Jangan mulut je cakap ikhlas tapi hati lain. 8052021 Tapi hanya bakar satu itu je. Memaafkan tapi yang ikhlas itu hanya datang dari hatinya sendiri. 1 personas estn hablando de esto.

Bertaglinekan Dalang Dunia Hiburan Di Nusantara Gempak TV menyajikan yang terbaik terhangat dan terpopular dalam hiburan filem selebriti dan gaya hidup. Cakap atau sebut lah segala hajat anda ke hadrat Ilahi beserta harapan doa itu diperkenankan. Cuma nak menyedarkanmulut je cakap bom bam bom bam cam bom meletop tapi hati bukan seperti yg mulut cakap tu.

Benda lain seperti telefon. 58 Me gusta. Sebab macam yang ni saya cakap macam lain sekali di mana untuk kita berlaku baik sesama insan tu adalah benda yang dituntut.

Terluka ee hati cikgu. Kuntum tengah tidur budak tu menangis sakit. Tapi jangan sampai kita hilang moral kita tu.

Pernah la budak tu sakit. Ingat tu bukan mudah dio nak didik anak kito. 21062021 Nampak tak minta maaf.

Hukuman tuk orang yang berbuat jahat. Memaafkan tak semudah ungkapan di mulut sahaja. Jangan mulut lain di hati lain.

Tapi jangan sesekali kito calar an hati cikgu anak kitojangan sesekali kito buek hati cikgu anak kito sodih. Kemudian rujuk dia suruh aku ambil balik beg tu aku tolak tapi dia duk push suruh ambil siap cakap ikhlas. 5012021 Saya nak mintak pendapat semua macam mana saya nak maafkan suami saya dengan ikhlas sebab mulut saya je cakap dah maafkan tapi jauh dalam lubuk hati saya masih tak boleh maafkan dia dengan apa yang saya tanggung.

Terpisat pisat kuntum bawa budak tu pergi klinik. Aku ada rasa lagi kesianada rasa sifat kemanusiaan bukan suka suki hati nak cakap yang bukan2 dalam fb. Orang yang pernah mengaIami saje yang tahu betapa s4kitnyaa.

Mulut cakap lain hati cakap lain. So kita jangan pernah untuk cuba menyekat rezeki orang lain demi kepentingan kita sendiri. Jangan mulut je cakap sayang kalau cmtu semua boleh sayang.

Nurul Azwa -. 5092018 Mulut je cakap menyampah tapi kaki tetap jalan bantu mana yang termampu. Mudahkanlah urusanmu sesama makhluk nescaya Tuhanmu akan memudahkan urusanmu denganNya.

Kita kalau hati baik tak akan sampai hati nak buat semua perangai kat atas tu. Berdoa pada tahap inilah yang dimaksudkan dengan melepaskan doa di mulut. Rakyat semua serius terkesan dan tertekan.

4092020 Lafaz Doa Di Mulut Tapi Kena Didik Hati Ikhlas Mohon Pada Allah. Berhenti Cakap Aku Ni Mulut Jer Jahat Tapi Hati Baik. 22012021 Mulut jahat ni ada banyak kategori juga.

Mulut cakap lain hati cakap lain perasaan cakap lain jiwa cakap lain Jiwaku kini melayang2 bak burung yang beterbangan nun jauh di awan biru disanaPemikiran yang berselingkuh kerap kali melanda jiwa dan diri ini. Itu ikhlas dia untuk kali kedualah untuk beg bodoh ni. 8082019 Jika kita berkira dengan orang bukan setakat orang je yang akan berkira dengan kita tapi Allah pun akan berkira dengan kita.

Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Takut terhijab ilmu anak kita sobab sodih. Cuba belajar sabartonang diri.

14062019 Biar anak kito sakit. Ia perlu datang dari hati yang ikhlas. Bukan mulut jahat tu suka cakap pasal orang jer tapi yang suka mencarut suka tengking-tengking orang ketawa cam Mak Lampir suka merendahkan kerja dan hidup orang lain pun kategori mulut jahat juga.

Kita boleh pujuk orang lain untuk minta maaf. Jangan terburu-buru bertindak. Apa niAku bercakap mengikut skop yang kecil sahajacukup aku maksudkan pada orang yang berada disekeliling aku jeaku tak nak cakap org luar keahli politik ke apa semuaim just a small blogger with a small blog.

Ingatlahkalau ada duit lebih tu rajin2lah bersedekah kerana didalam rezeki kita terdapat juga rezeki orang lain. 25022010 Kenapa orang mesti nak berpura-purakenapa mesti di depan laindimulut laindalam phone laindalam message laindalam YM lainapa ni.


Nakbebel Jangan Lepaskan Kat Orang Lain Follow Facebook


Cuma Awak Yang Bertahta Dalam Hati Ni Photos Facebook


0 komentar: